20 Eylül 2007 Perşembe

raylar

Eveeeet,
artık rayları daha önce tahta üzerinde kurgulardığım gibi dizebilirim.
Denedim ve gördüm ki daracık alanımda ancak L formunda tapacağım bir stand üzerinde daha gemişçe kurplar ile ray dolaştırmam mümkün .
Rayları şöylece döşemeye başladım

Rahat rahat diziyorum şimdilik hiç bir kısıtlama yok ancak

Bu arada canımı sıkan şey her zaman olduğu gibi çok eskilerden kalan Marklin M tipi raylarımın istediğim gerceklikte görünmemesi.

Tabii ki şu cevap verilebilir, "yeni ray al" hayır almıyacağım ve elimde bir sürü bulunan bu raylar ile devam edeceğim. Bir şekilde bunları daha realistik göstermeye çalışacağım.
NAsıl olsa bir sürü zamanım, aklım ve booolca rayım var ( tabi bana göre bolca :)
Ayrıca benim için dioramada trenler önemli ne kadar çok ray ve tren olursa benim için o kadar keyifli. Daha çok bira dağ tepe vs değil.

Hiç yorum yok: