25 Eylül 2007 Salı

Devaam

Evet yükseltiyi istediğim gibi yaptığıma göre artık buranın styrofor ve gazete yığınından dağ tepeye dönüşme zmanı geldi.

"Plaster Cloth" isimli malzemeyi kullandım ( burası biraz reklam sahnesi gibi olacak ama inanılmaz bir malzeme ve çok da memnun kaldım tertemiz bir işçilik verdi bana)
Amam fiat meselesi biraz gözümü korkuttu zira aldığım ruladan ancak küçük bir bölümü kaplayabildim, bence bu ileride yüksek bir maliyet çıkartabilir. Ama bir model trenci bıkmadan uzanmadan alternatif malzemeler bulmayı beceriri. o nedenle ikame bir malzeme bulacağıma eminim.










Bir önemli konu var bu malzemeyi uygularken asla cimrilik yapmamak gerekiyor, malzemeyi %50 üst üste uygularsanız çok iyi oluyor.

Ve de inanıyorum ki biraz yeşillenip topraklanınca güzel olacak ( bana göre tabii... hiç ukalalık etmiyeyim.

Hiç yorum yok: